Totaal aantal pageviews

woensdag 2 november 2011

Wordfeud - een nieuw fenomeen



Ik heb een iPAD, dus ik kan ook het spel WORDFEUD © spelen. Dat heb ik dus geweten.Allereerst maar eens een spelletje tegen mijn zoon. Het lukte allemaal. Ik als dichter moet natuurlijk wel een woord kennen met de letters op mijn plankje. Mijn zoon had wat meer tijd nodig, maar we hadden afgesproken dat we toch niet al te lang zouden nadenken. (MAX.72 uur is de regel van het spel, maar dat vind ik dus niets!). Later ben ik via het internet gaan zoeken naar een tegenstander. Ik had er direct 3! Het hierboven afgebeelde resultaat was mijn vierde spel en dat heb ik dus gewonnen! Dit keer had ik wederom de rotletters, maar het was halverwege het spel, dus dan kun je nog wat letters speciaal bewaren voor een woord met een Q,Z,X en Y.
Ik nodig u van harte uit om samen met mij eens een spel te spelen.

                                   

Taal is geen woordenbrij,
maar voor mij
een grabbelton
met altijd prijs.




2 opmerkingen:

  1. Gelukkig is Wordfeud op mijn Nokia niet te downloaden, want om mij heen hoor ik allemaal mensen die verschrikkelijk verslaafd zijn ;).

    Veel speelplezier. Ik zoek het bordspelscrabble weer eens op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk toch, zo'n grabbelton!
    Toch doe ik hier niet aan mee..vond scrabble ook nooit wat aan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen