Totaal aantal pageviews

maandag 21 november 2011

Hoofd in de wolken

Afgelopen vrijdag las ik op: http://suusschrijft.wordpress.com/2011/11/18/in-de-wolken/
het volgende:

In de wolken

Met mijn hoofd in de wolken
ben ik het zicht snel kwijt
dus probeer ik
veilig vooruit te komen
tot mijn verstand weer
helder lijkt
-----

Mooie woorden die door de laaghangende wolken en mist zo toepasselijk waren.
Ik wist dat ik daar in het verleden ook eens woorden voor vond, maar ik maakte er nu het volgende van:

Moet ik iets
door de knieën
omdat ik
zo gegroeid
de wolken overstijg?
Kan ik wellicht
de zon  zien schijnen.
Kom daar eens achter!

1 opmerking:

  1. De wolken laten nu al bijna
    chronisch hun schouders hangen
    dus blijf maar zakken door je knieën
    en naar de zon blijven verlangen..

    BeantwoordenVerwijderen