Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 november 2011

Opeens de weg kwijt!

Vandaag bezocht ik de volgende website:

http://dichtgezicht.wordpress.com/2011/11/05/ik-ben-verdwaald//

Het ging hier over verdwalen.
Er stond hier het volgende:

Wat moet ik nou voelen
weten doe ik niet meer.
Ik moet iets kunnen,
iets bereiken
en alles overwinnen.
Nou mij lukt het niet.
Ik kan alleen nog maar
woorden huilen
in langgerekte zinnen.


Ik kreeg inspiratie en schreef:

Met de bus op weg
Naar een bestemming
Raakte ik de weg toch kwijt
Ik was opgestaan
Voor een wankele grijsaard
Zoals verzocht was op de ruit
Kon ik geen plek meer vinden
Want niemand stapte uit
Lopend naar de chauffeur
Was ik er dus wat eerder
Als ik was blijven zitten
Voorin is sneller
Dan achteraan
Toen de bus eens stopte
Kon ik niet kiezen
"Welke deur?"
Ben gebleven in de bus
Rondreis dus
Gewoon weer terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten