Totaal aantal pageviews

maandag 31 oktober 2011

Zomertijd of wintertijd, het scheelt een uurtje.

Het laatste weekend van oktober; de zomertijd voorbij. De klok een uur terug. Ik moest hier aan denken toen ik op één van mijn favoriete sites het volgende gedicht las:

Tijd:

                Terwijl het tikken van de klok
                Steeds harder lijkt te klinken
                Doet de tijd zijn best om
                Langzamer te gaan


-------------
Ik reageerde terstond:

Eind oktober
Is dat schijn
De klok een uur terug
We gaan er
Financieel op vooruit!
Langer licht
Minder zware rekening
Van energie


http://suusschrijft.wordpress.com/2011/10/30/tijd/

2 opmerkingen:

  1. 2x prachtige schrijfsels, maar wat mij betreft is vandaag toch een "zwarte dag". Raar land, dat Nederland, pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wat een compliment! Dank je wel voor de eer :)

    BeantwoordenVerwijderen