Totaal aantal pageviews

vrijdag 3 februari 2012

Zuipen bij Bach en Mozart..?


In de horeca heb ik altijd het gevoel gehad
dat er wat meer zout in de gerechten wordt gestrooid
om zo de dorst van de gasten te vergroten en
zo de consumptie van drank te doen toenemen. Er staan
niet voor niets zoute pinda's op tafel...
Wat schetst mijn verbazing:
Zat ik gisteren in mijn stamcafé , klinkt er
plotseling klassieke muziek uit de luidsprekers.
En daar kreeg ik me toch een DORST van!
*

* Nijmeegse onderzoekers hebben het ontdekt.
Hoogleraar Rutger Engels en collega's hebben hierover
in het vakblad Substance Use & Misuse gerapporteerd.
Bij achtergrondmuziek van Bach en Mozart en consorten
bleek de consumptie van met name bier en
wijn aan te wakkeren.



VIOLEN KLINKEN !!!
Ontkurk de flessen
Daarom spreken we ook van
DRANKORGELS!


N.b. Ik bezoek nooit een kroeg, maar dit terzijde.
Drink met mate en denk aan een BOB!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten