Totaal aantal pageviews

donderdag 23 februari 2012

Opname of...in beeld?


Toen ik maanden geleden
de polikliniek van
Het Ziekenhuis bezocht om
een kleine ingreep te
laten verrichten,
sprak de assistente al
over "OPNAME". Ik begreep het niet,
zo erg kon het toch niet zijn...
Gelukkig mocht ik naar huis.
Dit bezoekje kreeg een staartje
toen ik later uit onverwachte hoek mailtjes
kreeg van allerlei kennissen.
" Hoe het met me ging." En
allen sloten af met "BETERSCHAP"
Tot ook ik gisteren de beelden zag:
IK lag daar op het ziekenhuisbed,
met een mond vol tanden werd
de tongriem ingenomen.
Ik was in het verleden spraakzaam,
maar dat is nu voorbij.
Je moet letten op wat je zegt,
het kan overal TEGEN je worden gebruikt. *

* Dit is een fictief verhaal, iedere
overeenkomst berust op louter toeval
en er kunnen geen rechten aan
worden ontleend. Om privacy-redenen
Heb ik namen van ziekenhuis, assistent(e)
èn KWAAL achterwege gelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten