Totaal aantal pageviews

donderdag 2 februari 2012

Buiten schijnt de zon, binnen zit...


Buiten is het winter
en hóe!
De zon schijnt wel,
maar het waait.
Het voelt daardoor
nog kouder aan.
Als je van buiten komt
warm je lekker op
door een warm drankje.
Thee in dit geval,
omdat daar
mijn gedichtje
Over gaat:

De thee trekt
in een glazen pot
wordt zo bruiner
terwijl ik voor het raam
zit te genieten
van het zonnetje,
maar toch
bleek blijf


* Thee is lekker met een smaakje:
kaneel, zoethout of èchte nanna
( verse Marokkaanse munt)
En...een chocolaatje!

1 opmerking:

  1. Ik drink geen koffie, dus ik ben een theefan. Met duidelijk mijn voorkeuren :).
    Het was zo lekker achter het raam, voeten op de verwarming, thee bij de hand en een stapel boeken binnen handbereik.

    GELUK!

    BeantwoordenVerwijderen