Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 februari 2012

Die tijd komt nooit meer terug...


Zojuist heb ik het laatste deel gezien van:
Van Kooten en De Bie , sloegen weer toe!
Het is een documentaire serie van 3 delen.
Vandaag dus het laatste deel...

In maart 1998 kwamer nabijnz veertig jaar
een eind aan de samenwerking van Van Kooten
en De Bie

Veel van hun typetjes kwamen langs.
Herkenbare beroemdheden of mensen met
een specifieke karaktertrek of
"afwijking".
Wat te denken van: De Vieze man, Hekking,
Koos Koets, Berendien uut Wisp en
de gebroeders Temmes.

Jammer dat er toch een einde aan
gekomen is...actualiteit en satire waren
zo nauw verbonden en een kijkgenot voor
heel Nederland. Dat het nauwelijks
denkbaar was als je HÈT niet
gezien had.

TSJEMIG DE PEMIG!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er van genoten, van het drieluik, maar vroeger ook.

    Als gezin zaten wij er (vaak op de zondagavond) klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor zover ik je ken, had ik het wel gedacht!
    Politiek en maatschappij-kritisch
    Hoe moeten we dat nu toch doen
    De commercie probeert het,
    Maar ik blijf het ongeloofwaardig. Vinden

    BeantwoordenVerwijderen