Totaal aantal pageviews

vrijdag 28 maart 2014

Economie gered!

SCOOP:
Miljoenen vacatures!


Ik heb mijn koel-vries-combinatie geïnstalleerd.
Kom ik tot de ontdekking dat er twee loze ruimtes
binnen de deuren zitten. Ik pak de gebruiksaanwijzing 
er bij en wat denkt u..?
Ik heb twee vacatures  gecreëerd! Er staat zelfs een 
webadres bij:
http://eskimoosvoorindekoelkast.nl
Hier kan ik een advertentie plaatsen.
Dus hierbij:
" Gevraagd: twee eskimo's om in mijn koel / 
vrieskast werkzaamheden te verrichten. Tegen kost 
en inwoning wordt u op gezette tijden gevraagd om het 
eten en eigen hoofd koel te houden Een
gekoeld flesje bier aan te geven. Voor de andere vacature 
geldt: een bakje ijs tot blokjes te hakken en in een 
aangereikt glas te werpen. Met elkaar op gezette tijden 
af en toe een doekje door de gehele ruimte
te halen. Uw eigen woonruimte dient u 's nachts ook zelf 
schoon te maken, zonder al te veel herrie."    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten