Totaal aantal pageviews

woensdag 3 oktober 2012

Ken je klant...

Vorige week vertelde ik hier over BOL.COM  .
De monitor die besteld was, kwam niet aan.
Einde koop - einde verhaal, zo zou je denken.
Wat schetst mijn verbazing: stopt er vanmiddag
een busje van POST.NL voor mijn deur.
Ik dacht nog:" Misschien toch de monitor?"
Er kwam inderdaad een pakketje uit, dat ook
daadwerkelijk voor mij bestemd was :
Geadresseerde: Ivar Wakker
Wat de inhoud betreft: dat was duidelijk:
2 pakken PAMPERS !!!
Wat moest ik daar nu mee.
Ik heb het de bezorger mee terug
laten nemen. Vertelde dat ik
grote kinderen had die
monitoren aanschaften welke
niet bezorgd werden.
Hij gaf me de TRACK-code
Navraag leerde dat er wel
iets verzonden was bij BOL.COM  ,
maar dat de codesticker waarschijnlijk
op het verkeerde product gekomen was.
Of...was het de wraak van de telefonist
van de vorige keer..?
"Nee, mijnheer. Wij kunnen niet zelf bestellen."
Zo werd mij verzekerd...

Misschien moet ik maar iets aanschaffen voor die €5,= die
ik cadeau gekregen heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten