Totaal aantal pageviews

donderdag 26 januari 2012

Laat ik het over aan de techniek..?


Het huishouden houdt nooit op. Heb je net de ontbijtborden etc. afgewassen
of het aanrecht staat al weer vol met vuile koffiekopjes en de lunch dient
zich aan. Of heb je de badkamer net een sopje gegeven of zoonlief komt
bemodderd binnenstappen en neemt een douche. Er zijn mensen die veel
van dat soort klusjes over zouden laten aan een apparaat. Zo hebben
veel memsen een afwasmachine. Persoonlijk moet ik er niet aan denken.
Ik heb ook niet de indruk dat dat me nu zoveel winst op zou leveren.
Het in- en uitruimen alleen al, overigens het apparaat kan ook wel
eens een doekje gebruiken...ik heb de afwas ook al zovaak gedaan.
Beslist niet alleen voor 4 personen,dat ik er
zelfs geen erg in heb dat ik bezig ben.


Ik heb niets tegen afwassen...
misschien toch maar een machine?
Nee, zo’n aparaat dien je te gaan begrijpen
Moet je na gaan denken
bij iets wat,
als je het zelf doet,
AUTOMATISCH gaat
Ik bèn zelf zo'n ding
en kost nauwelijks iets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten