Totaal aantal pageviews

woensdag 4 januari 2012

Een MONSTERLIJKE WINTER...


Waarschuwingen alom
het zou me weer
een winter worden!
Dik pak sneeuw
aan de overkant
van de oceaan!
Ik bereide me
er goed op voor
Ik heb het geweten!


MARKTPLAATS.NL. :

Te koop tegen elk aannemelijk bod:

1 sneeuwschuiver (nog in de verpakking)
1 gebreide das in de kleuren rood, wit, blauw
( een Elfstedentocht bleef tot nog toe uit)
4 warme truien - nog niet gedragen
1 paar hoge noren - nog vlijmscherp
15 kuub haardhout om er toch maar warmpjes bij te zitten.
Contactnummer: xx-xxxxxxxx.
______________________________
Hoe MONSTERLIJK kan zo'n warme winter zijn!
Ik heb gebrek aan ruimte. Ik woon nu in de schuur!


1 opmerking:

  1. Hoe herkenbaar. Ik rijd al 2,5 maand met 10 liter strooizout in mijn auto rond. Ik nam het ergens mee om goed voorbereid op de barre winter te zijn.

    Positief: de stookkosten blijven laag deze "winter".

    BeantwoordenVerwijderen