Totaal aantal pageviews

donderdag 17 oktober 2013

Oude Mars in een nieuwe jas

Boerderij "De Oude Mars" mocht blijven, kreeg een andere taak.
Twee revalidanten die ik op mijn werk een lange periode meemaakte
waren na revalidatie daar naar toe verhuisd. Ik beloofde naar ze 
te zwaaien als ik eens langsfietste. De opening van het centrum heb ik
niet kunnen bezoeken. Ik was de heren ook niet tegengekomen tijdens 
mijn fietstochten.  Ook niet gewoon op straat, in winkelcentrum of bos.
Vandaag ging ik maar eens langs om te kijken. Wist überhaupt niet 
waar de ingang was, laat staan of de mannen aanwezig zouden zijn.
Het bleek het juiste moment. Terwijl ik vroeg waar de ingang was,
kwam een bekende man naar buiten en herkende mij direct! Enthousiast
nodigde hij mij naar binnen. Leidde me rond en nodigde me uit op 
zijn kamer.
Ook ontmoette ik de andere bekende in de gemeenschapsruimte.
Het deed ons allen goed! Tot ziens zeg ik!

http://www.hetzand.nl/locaties/de-oude-mars/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten