Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 november 2012

SCOOP: De Wakker-tape...

W:" Goedendag...ik wil nu wel eens meer
over je weten"
S:" O, en waarom dan wel?"
W:" U droeg zulke bijzondere keding
en elke dag ook hetzelfde..."
S:"Verwijt u mij enig gebrek aan verschoning!"
W:"Wellicht, of heeft u een groot aantal rode jurken
en mutsen?"
S:"Ik heb geen idee...mijn knecht brengt dit 
elke dag mee met een boot.
W:"Waarvandaan dan?"
......
...... geruis en er wordt op een deur geklopt
..... hard geklopt, zacht geklopt,
..... "wie zal dat zijn?" 
NB...onduidelijk is wie dat vraagt  *


* Ik heb dit tape'je gekocht
   op een rommelmarkt in Benidorm
   voor 7 1/2 pesetas
   
Vermoedelijk is dit een telefoongesprek tussen de
èchte St. Nicolaas en W.   de bekende componist
van sinterklaasliedjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten