Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 april 2015

Een Z.K.V.

"U wordt z.s.m. geholpen..."

Om niet nader genoemde problemen op te lossen
belde ik in hoge nood telkenmale de helpdesk.
Dit deed ik op kantoortijden, ondanks het feit
dat ik juist buíten laatstgenoemde uren
de meeste hulp kon gebruiken.
Na minuten lang te hebben geluisterd naar 
afschuwelijke muzak, kreeg ik via een
zwijmelende stem te horen dat 
álle medewerkers in gesprek waren
Of... werd de verbinding verbroken.
Na een week was ik het zat
en ging ik stante pede, op hoge poten,
naar het hoofdkantoor om mijn zegje te doen
en de hoogste baas lik op stuk te geven
En te proberen het onderste uit de kan te krijgen!
Blijkbaar kwam ik dreigend over, alle bellen 
gingen rinkelen! 
Rest de vraag: "Waarom kreeg ík niemand aan de lijn?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten