Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 januari 2013

Opgeteld meer ruimte...

Mijn buurman is wiskundige en bewoont een statige villa.
Hij heeft onlangs een aanbouw laten doen. Nieuwsgierig
als ik ben,  wilde ik dat wel eens zien. Ik liep over de oprijlaan
naar de voordeur en belde aan. Hij deed open en ik vertelde hem
waar ik voor kwam. Na wat beleefdheden liepen we
naar de uitbouw. Hij opende de deur en vertelde me enthousiast
wat ik zag. " Een rekenkamer met twee telramen op het Zuiden.
Een ruimte van 8 bij 6 meter, dus een oppervlakte van 48 m2;
ruimte genoeg voor 9 tafels."
Ik zie op één daarvan een telefoon staan, met de haak er af.
Verontschuldigend vraag ik hem of ik niet stoorde...
Hij antwoordde direct:" Dat is Mijnheer Van Dale, die
Wacht Op Antwoord..."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten