Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 december 2011

De voetbaluitslagen....


Iedereen in rep en roer, we vallen over elkaar heen met commentaar
op de wedstrijden in de UEFA Champions League. Ajax tegen Real Madrid
zou een wedstrijd zijn die niet ècht van belang zou zijn. We speelden
waarschijnlijk toch tegen de tweede keus van de coach van de Spaanse club,
maar we zouden verder wel zien...De andere wedstrijd in de poule zou
achteraf het belangrijkste blijken. Zagreb zou met grote cijfers winnen.
Een knipoog van de verliezende keeper, miskleunen van de Franse
verdediging...de afloop kennen we. Ajax verliest niet alleen de
eigen wedstrijd, maar moet verder voor een 'kleinere beker', maar daar
hangt ook een kleinere beloning aan vast. Er is om een onderzoek gevraagd;
ik ben benieuwd of we de onderste steen boven krijgen. Maar ik vrees dat daar
onder dan een beerput ligt.
Kijk dat je gokt op een wedstrijd via een TOTO-formuliertje, daar kan
ik in komen.Niet alleen leuk om het spannend te houden als je
naar het voetbal kijkt, maar je kennis van zaken wordt ook nog eens beloond
als je meerdere wedstrijden goed voorspeld hebt. Als een uitslag dan
verrassend is kun je pech of juist geluk hebben.
En dan was het vroeger ook nog zo dat de uitslagen op de televisie
in stemmig zwart-wit werden voorgelezen door de onvolprezen
Frits van Turenhout;deze man wist zelfs bij een brilstand (0-0)
die hij duidelijk uitsprak, een glimlach om de mond van iedeeen te toveren.
Imitaties volgden:"NNNULLL NNNULLLL!"

1 opmerking:

  1. Hoi Ivar!

    Wat fijn dat jij na al die ellende bij web-log ook weer geheel online bent! Ik heb je gemist in mijn periode van radiostilte (: Ik beloof bij deze jouw blog weer regelmatig te bezoeken, want ik moet mijn Wakkertjes-peil wel hoog houden.

    Voor nu een heel fijn weekend gewenst!

    Liefs, Iris Anastasia.

    BeantwoordenVerwijderen