Totaal aantal pageviews

woensdag 22 mei 2013

Wat te doen met tegenvallend weer...


Ik ben boos, 
boos op het weer.
De wolken, de wind,
de regen, de zon
en bovenal
de temparatuur
Op het K.N.M.I. , Piet Paulusma,
Peter Kuipers Muunneke
Zèlfs op weerhuisjes, regentonnen,
buitenthermometers, zonneschermen, 
luxaflex en zonnebrandcrème,
Zwemkleding, vuurtorens
Ja, alles wat met het weer
te maken lijkt te hebben.
Ik heb geschreeuwd
naar de hemel,
gestampt in een plas water
Met zand gegooid aan zee.
Niets hielp en daar ben ik me wel degelijk bewust van.
Mindfulness - ontspannen afreageren dan maar.
Ik adem 10 keer diep in...
Moet het bekopen en begin te hoesten.
Te veel tegenwind!  *

* Ik geef me niet gewonnen hoor!
Voor mijzelf en mijn directe-omgeving heeft het geholpen.
De donderwolken en buien van chagrijn zijn over. 
Ik kan weer lachen... In ieder geval over dit voorval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten