Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 september 2012

Taal ontwikkelt...help ingewikkelD!

Gisteravond zag ik Herman Finkers
in "Dit is andere taal". Hij sprak over
het belang van Taal èn Dialect. Het was
interessant om te zien. Taal + dialect 
zou taal en spreken een beweging geven,
een filmpje terwijl je spreekt.
Ik voelde erkenning...ik spreek dan wel
geen Zaans of zachte G, als ik
poëtisch bezig ben, golft het op papier
of schermpje. Bij mij zelfs iets van
een achtergrondgeluid...
Het moet ritmsch wel kloppen.
Hier een vers vers:

Foutjes sluipen er in...
je bent er niet op bedacht
Stam + t dat weet je nog!
maar als JE na de pv komt
dan was het zonder
Nieuwe taal van over
the big ocean...
ontwikkelingen in techniek
Verbasteringen op het
kleine schermpje
W8 fff
...
WE ZIJN ER VAST NOG NIET!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten